آیا زمان پست گذاشتن در اینستاگرام مهم است؟
نوشته شده توسط : mina

آیا زمان پست گذاشتن در اینستاگرام مهم است؟

هر پستی را با توجه به موقعیت خودش در صفحع اینستاگرامی خود منتشر کنید. یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است. بعضی پست ها زمان خاصی دارند و باید در یک موقعیت خاص خودش منتشر شود،یا اینکه اگر‌ همه مخاطبانتان در پی یک اتفاق اجتماعی هستند،سعی کنید همراهشان باشید و مربوط با آن پست بگذارید.پس تا می توانید از مخاطبین خود تافته جدا بافته نباشید. در این میان ابزار شناسی برای بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام هم معرفی می کنیم.

ابزار insight اینستاگرام می باشد. با این ابزار کاربردی می‌توانید همه ی‌اطلاعات مربوط به فالوور ها،بیشترین تایمی که در اینستاگرام فعال‌هستند را مشاهده کنید.برای اینکه بتوانید بیشترین تایمی که فالوور هایتان فعالیت دارند را مشاهده کنید به insight بروید و سپس بخش Audience بروید.در بخش فالوورها در هر روز از هفته،بیشترین تایم فعالیتشان را مشاهده خواهید کرد همچنین در insight،اینکه چند درصدی از فالورها مرد و چند درصد زن هستند را مشاهده نمایید.

این موضوع هم در معین کردن ساعت برای گذاشتن پست در اینستاگرام مهم می باشد.

در الگوریتم ذکر شده پست ها به ترتیب مواردی:

۱_میزان و درصد علاقه کاربر به پیج و محتوا.

۲_درصد ارتباط کاربر با پیج مربوطه و محتوای مشابه آن پیج.

۳_زمان منتشر کردن پست،نشان داده می شوند.

در این ترتیب نشان دادن پست ها.زمان اولویتی آنچنان نداشته و ان چه که اولویت دارد علاقه و ارتباط و تعامل با پست ها و محتوای پیج می باشد که این مسئله دارای درجه اهمیت بالایی است.

با رعایت کردن نکات کلیدی و تولید و تهیه کردن محتوای جذاب در زمان شلوغ و پر بازده،پست هایتان بازدید بیشتر،لایک و کامنت ها و حتی تعداد فالوورها با پست هایتان اضافه خواهد شد. پیج تان گسترده تر و کیفیت و همچنین محتوای پیج از دید اینستاگرام افزایش یافته و پیج تان به سرعت و بهتر رشد خواهد کرد.

ادمین پیج برای انتخاب زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

اگر وقت و حوصله کافی برای اداره پیچ خودتان را ندارید پس ادمین استخدام کنید : بله به طور حتم ساخت و تولید محتوای تاپ و در سطح عالی به صورت پی در پی و مستمر امری خسته کننده و وقت گیر است پس اگر حوصله و وقت کافی برای تولید محتوا را ندارید پس این کار را به شخصی قابل اطمینان بسپارید تا ادمین پیج اینستاگرام شما شود و در ساخت و تولید محتوایی ارزشمند و تاپ و البته مخاطب جذب کن به شما کمک کند.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می  توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: